جشن میلاد عصاره های قرآن

با همت مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد

جشن میلاد عصاره های قرآن

به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن بزرگ میلاد«عصاره های قرآن» و تقدیر از خانواده خیّر شهدا با حضور عموم بانوان، طلاب و اساتید و با سخنرانی فاطمه دهقانزاده از اساتید حوزه و دانشگاه در محل بیت الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این جشن که همزمان با تولد حضرات معصومین امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد فاطمه دهقانزاده با اشاره به فضایل وکرامات آن بزرگواران گفت: یکی از راه های رسیدن به خدا امام حسین(ع) است چرا که راه آن امام راه و مقام توحید است.

این استاد حوزه و دانشگاه در بیان کرامات اهل بیت(علیهم السلام) و بخصوص امام سوم شیعیان افزود: از جمله کرامات آنها اینست که اولاً ایشان موجب شفاعت و قبولی توبه هستند، دوماً امام حسین(ع) باعث احیاء دین رسول خدا می باشد و سوم این که هیچ مصیبتی بالاتر از مصیبت آن امام نیست.

وی در ادامه با اشاره به دلایل اصلی شهادت امام حسین(ع) که احیاء نماز و احیاء دین جدبزرگوارشان و مهم تر ازهمه امر به معروف و نهی از منکر بود عنوان کرد: مقام آن امام در حدی است که تربت ایشان به جهت شفا قابل خوردن است و دیگر اینکه 4 هزار فرشته در صبح و شام در عزای سرور شهیدان عزاداری می کنند.

گفتنی است تقدیر از خانواده خیّر شهدا، مسابقه، قرعه کشی، مولودی خوانی، اهدای جوایز به اسامی حسین، ابوالفضل و سجاد از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت