تشیع انگلیسی

تشیع انگلیسی
حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق برگزار کرد :
همایش «شیعه انگلیسی»
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) همایش «شیعه انگلیسی» با حضور رؤسای ادارات شهرستان در جمع فرهنگیان ، اساتید ، طلاب و دانش آموختگان و با سخنرانی مریم تفکری مدیریت حوزه و حجت الاسلام والمسلمین محمود هاشمی در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد .
در این همایش که همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و پذیرش حوزه های علمیه خواهران برگزار شد در ابتدا پس از تلاوت قرآن کریم ، سرود جمهوری ، صلوات خاصه امام رضا (ع) و گوشه ای از سخنان رهبر عزیزمان درمورد ایام فاطمیه مریم تفکری به سخنرانی پرداخت .
مدیر حوزه علمیه خواهران پس از اعلام زمان پذیرش و شرایط ثبت نام برای داوطلبان در مقطع سطح دو و در دو نوبت تمام وقت و پاره وقت به اهم فعالیتهای این حوزه در سال 94 اشاره کرد و گفت : با توجه به نقش مهم و کلیدی معلمان در اثرگذاری بر روی دانش آموزان ، خطرات پیش روی آنان را گوشزد کرد.
تفکری با اشاره به تهدیدهای فرهنگی دشمن و اثرگذاری آن بر روی قشر جوان جامعه ، طلاب و مبلغین حوزه را از جمله گزینه هایی برشمرد که می توانند اثر بسزایی در رشد و بالندگی آنها داشته باشند . وی در ادامه به طرح ها و دوره های برگزار شده از طرف حوزه علمیه الزهرا(س) از جمله طرح مشکات ویژه دانش آموزان ، دوره ارتقای توانمندیهای مربیان پرورشی و هم چنین اجرای همین طرح برای نوجوانان مدارس اشاره کرد .
در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین هاشمی به سخنرانی در مورد تشیع انگلیسی ، آثار سوء و نحوه پیدایش آن پرداخت .
این کارشناس مذهبی ضمن بیان خطرات فرهنگی موجود درعصر حاضر از قبیل ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به بیان انواع شبکه های ماهواره ای ضد اسلامی پرداخت و گفت : دشمن و علی الخصوص افرادی که به دنبال خراب کردن نام اسلام و تشیع هستند سعی دارند در لباس دین و با هدف تعظیم شعائر اسلامی ، تشیعی را به مردم تحمیل کنند که نه تنها بویی از تشیع نبرده بلکه اهداف شنیع و مستهجنی دارد .
حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به فرقه ضاله شیرازی ها و رابطه آنها با سرمداران افراطی گراها به بیان تاریخچه تشکیل این فرقه و اثرات مخرب آنها پرداخت .
در پایان همایش حضار و معلمان از نمایشگاه «بصیرت» که در همین رابطه برپا شده بود بازید بعمل آوردند .

ادامه مطلب :

تشیع انگلیسی
تشیع انگلیسی
موضوعات: خبر  لینک ثابت