بسیج، پاسدار ارزش های دفاع مقدس

در بین طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق تبیین شد:
بسیج، پاسدار ارزش های دفاع مقدس
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست مجازی"وظایف بسیج” با سخنرانی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
در این نشست معصومه رنجبر گفت: مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد.
وی افزود: بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است. پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ نماید، چرا که به فرموده مولایش، امام حسین(ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در با ورها و ارزش هاست.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجی، دیندار بودن او است. دینداری هویت بسیجی است. اگر بسیجی فداکار و مهربان و ایثارگر است و از جان گذشته و پرتوان و پر نشاط و خردمند می باشد، از آن روست که دیندار است. بسیجی دیندار است، چرا که می داند دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.
وی گفت: بسیجی دین را تنها در رابطه خود با خدا نمی داند، بلکه دین را آیین و مکتب سازنده برای جامعه و فرد می بیند. دین برای بسیجی در عبادت خلاصه نمی شود، بلکه او خواهان دینی است که در جامعه و اجتماع نقش و تأثیر داشته باشد و دینی باشد که عدالت اجتماعی و اقتصادی را به ارمغان آورد. دینی که بسیجی از آن دفاع می کند، دین سیاست و عبادت است.

ادامه مطلب :

بسیج، پاسدار ارزش های دفاع مقدس
موضوعات: خبر  لینک ثابت