برگزاری محفل شیرخوارگان حسینی در جمع بانوان بافقی

برگزاری محفل شیرخوارگان حسینی در جمع بانوان بافقی

همایش شیرخوارگان حسینی با سخنرانی خانم زهرا زارعی مبلغ حوزه علمیه الزهرا(س) در محل حسینیه شاه نجف شهرستان بافق در جمع پرشور بانوان بافقی برگزار شد.

در این محفل که همزمان در بیش از 5000 نقطه جهان برگزار شد زهرا زارعی ضمن گرامیداشت ایام محرم و ابعاد حرکتی امام حسین(ع) در کربلا گفت: این اتفاقات و همایش ها مانند همایش پیاده روی اربعین طبیعی نیست چرا که آمده است «اگر دیدید کاری خوب گرفت بدانید کار خداست» و همین همایش چنان ترسی به جان دشمن انداخته که اثرات آن به کرات محسوس شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش در کشورهای انگلستان، فرانسه، آمریکا و … افزود: حضرت اباعبدالله(ع) با حضور نونهال شش ماهه خود در واقعه کربلا خواست به همه اعلام کنددر نظام تربیتی از بچگی باید به کودک اهمیت داد و اسلام دینی است که از قبل تولدتا بعد از مرگ برنامه دارد.

این مبلغ حوزه اظهار کرد: متأسفانه الآن نقش وسواس های خناس خیلی پررنگ شده که از شر آن ها باید به خدا پناه برد که یکی از این وسواس های خناس شبکه های مجازی است که اذهان عموم بخصوص جوانان را منحرف می کند.

ایشان در پایان وظایف و حقوق پدر و مادر در تربیت فرزند را بر شمرد و به نقش خطیر آنها در تحت تأثیر قرار نگرفتن تبلیغات را مهم دانست.

موضوعات: خبر  لینک ثابت