باید از حادثه 9 دی درس بگیریم ...


به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) نشستی سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بافق در جمع طلاب و اساتید این حوزه برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین دهستانی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و لزوم بصیرت و آگاهی در این زمینه و ضمن اشاره به حادثه 9 دی گفت : بعضی از مسائل لازمه گذشت زمان است تا مردم به درک واقعی برسند به گونه ای که به قول رهبر عزیزمان این فتنه نباید پنهان شود و باید برای مردم مطرح شود
نماینده ولی فقیه در سپاه بافق افزود : شاه کلید سخنان مقام معظم رهبری بحث نفوذ است ، و در این زمینه لازم است تا همه در مورد بحث نفوذ تحقیق کنند به گونه ای که اگر نفوذ واقع شود مسیر اسلام عوض می شود همانگونه که ما در مورد واقعه عاشورا شاهد آن بوده ایم .
حجت الاسلام دهستانی ضمن اشاره به ماجرای حکمیت در صدر اسلام و یکی از نفوذی های آن زمان به نام اشعث بن قیس گفت : اشعث از جمله افرادی بود که با واسطه در قتل 3 امام شرکت داشت . وی ادامه داد : ما نباید خیال کنیم که دشمن را کاملاً می شناسیم ، آمریکا منتظر است ببیند چقدر در انتخابات شرکت می کنند و از همین الان فعالیت های خود را آغاز نموده است .

موضوعات: خبر  لینک ثابت