با احترام به همسرانتان در روز محشر شفیع شوید ...
با احترام به همسرانتان در روز محشر شفیع شوید ...

با احترام به همسرانتان در روز محشر شفیع شوید …
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت و خواهر گرامیشان و گرامیداشت دهه کرامت مراسم جشن میلاد با سخنرانی کارشناس مذهبی افشار با همکاری کانون فرهنگی شهید حبیبیان در سالن اجتماعات کانون باهنر برگزار شد.
در این جشن که با حضور مدیر ، اساتید ، طلاب و عموم بانوان برگزار شد دکتر افشار ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت ، اشاره ای به زندگینامه این دو خواهر و برادر نمونه کرد و گفت : زن در تمام امور باید مطیع امر شوهرش باشد و زنی که رضایت همسرش را نداشته باشد بوی بهشت به مشامش نخواهد رسید .
این کارشناس مذهبی با ذکر روایتی از پیامبر (ص) عنوان کرد : “اگر زنی بدون چون و چرا در مقابل همسرش چشم بگوید ، می تواند در قیامت هفت نسل قبل و هفت نسل بعد خود را مورد شفاعت قرار دهد.”
افشار ادامه داد : از جمله کارهایی که زن باید در جهت رضایت شوهرش انجام دهد استقبال از او در بدو ورود به منزل ، احترام به همسر و استفاده از کلمات زیبا در برخورد با او می باشد . وی گفت : حداقل کاری که یک زن می تواند برای همسرش انجام دهد این است که روزی حداقل 20 دقیقه از وقت خود را به او و سپری کردن کنار او بگذارد .
وی در پایان با ذکر دو روایت اظهار کرد : پیامبر (ص) می فرمایند : در اسلام همانگونه که عاق والدین داریم، عاق فرزند هم داریم و این زمانی است که فرزندان خوب تربیت نشوند ؛ حضرت زهرا(س) نیز می فرمایند : بهترین زن آن است که جلو مردانشان تواضع داشته باشند .
و در پایان مراسم مولودی خوانی و تواشیح خوانی برگزار شد .

ادامه مطلب :

با احترام به همسرانتان در روز محشر شفیع شوید ...
موضوعات: خبر  لینک ثابت