انواع شهدا از سال 42 تاکنون

انواع شهدا از سال 42 تاکنون

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) همزمان با هفته دفاع مقدس نشست سیاسی با سخنرانی حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه بافق در جمع طلاب این حوزه برگزار شد.

در این نشست نماینده ولی فقیه در سپاه بافق با گرامیداشت روز مباهله و هفته دفاع مقدس گفت: از اوایل سال 42 تاکنون سه دسته شهید داریم که دسته اول شهدایی بودند که از سال 42 تا 57 بر علیه رژیم ظالم ستمشاهی قیام کردند و مرکز این انقلاب در تهران بود، دسته دوم شهدایی بودند که از 59 تا 67 به شهادت رسیدند وی دسته سوم را شهیدان مستشاری معرفی کرد که هم اکنون در خارج از مرزهای ایران در سوریه و عراق به فعالیت مستشاری مشغول هستند.

حجت الاسلام دهستانی افزود: امام راحل دو کار اساسی انجام داد که اولین کار امام این بود که انقلاب را انقلاب اسلامی معرفی کرد که معرف جدا نبودن شیعه و سنی است و کار دوم رهبر کبیر انقلاب این بود که سپاه پاسداران را تحت عنوان انقلاب اسلامی و نه انقلاب ایران مطرح کرد.

وی عنوان کرد: رسالت طلاب این است که باید تلاش کنند تا نگاه مردم به انقلاب عوض نشود چرا که دشمن در صدد است تا هیأتی ها و مسجدی های ما سکولار شوند و این نکته را هرگز فراموش نکنند که این انقلاب قطعاً پیش می رود و آمریکا و سایر دشمنان از همین حرکت در هراس هستند.

در پایان به سؤالات طلاب در زمینه مسائل سیاسی روز پاسخ داده شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت