افتتاح مرکز نیکوکاری بیت الانوار

در جمع مسئولان شهرستان بافق برگزار شد:

افتتاح مرکز نیکوکاری بیت الانوار

به مناسبت ایام الله دهه فجر مرکز نیکوکاری بیت الانوار وابسته به مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) و سایر مسئولان شهرستان در جمع طلاب و اساتید برگزار شد.

در ابتدای مراسم بعد از قرائت قرآن، خانم مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن خیرمقدم به مسئولان حاضر گزارش عملکرد فعالیتهای خیرانه مدرسه را برای طلاب و غیر طلاب ارائه نمود.

در ادامه آقای هاشم پور رئیس کمیته امداد شهرستان بافق ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه های علمیه اظهار خرسندی نمود و به گوشه ای از اهداف مشترک و همچنین شمه ای از فعالیتهای کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نیز با اشاره به اتفاقات قبل و بعد از انقلاب تاریخچه ای از تأسیس اولین کمیته امداد در کشور و شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما دستاوردهای زیادی داشته که از جمله آن تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بود که نقش بسزایی در تأمین مایحتاج خانواده های نیازمند داشته است. و در همین راستا خاطراتی از زمان انقلاب و همچنین توصیه هایی را برای وصول به اهداف پیش رو بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان در پایان مراسم ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان بعنوان حامی حوزه علمیه خواهران گفت: خوشبختانه امروز سه مرکز نیکوکاری بطور همزمان در سطح استان در حال افتتاح می باشد البته باید این را در نظر داشته باشیم که اهداف مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران با مراکز دیگر شهرستان فرق دارد.

وی افزود: مشاوره دینی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات، مشاوره خانواده که واقعا نیاز امروز خانواده هاست و جمع آوری و توزیع انفاقات با همکاری کمیته امداد با لحاظ شفافیت ورودی ها و خروجی ها و تولید محتوا برای افراد خانواده های تحت پوشش در اولویت اهداف این مرکز نیکوکاری می باشد.

مسئولان با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن حضار را به انتخاب اصلح نیز توصیه نمودند.

 

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت