نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی
نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی

با همت مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد

نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی

نشست سفیران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در جمع بانوان طلبه و فعالان این عرصه با حضور مسئول ستاد خواهران خانم رقیه کفیل الناس و خانم مریم تفکری نماینده ستاد خواهران در شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست خانم کفیل الناس ضمن اشاره به تاریخچه ستاد عتبات عالیات که از سال 1380 کار خود را آغاز کرده افزود: غبارروبی، تطهیر، تعمیرات و … از جمله تحولاتی بوده که در اماکن مقدسه از جمله حرم اباعبدالله الحسین(ع) در طی 2 سال انجام گرفته است.

مسئول ستاد خواهران عتبات عالیات اظهار کرد: بازسازی کاظمین، مسجد صفویه، و تعمیرات سامرا از دیگر کارهای این ستاد است که در تهیه پارچه های روی قبور شریف را شهرستان های بافق و بهاباد نقش چشمگیری داشته اند.

وی با اشاره به نحوه ساز و کار ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف و صحن حضرت زینب(س) در کربلا گفت: از دیگر کارهای در دست اقدام ساخت درب های حرم حضرت مسلم است که یکی از آن ها را شهرستان بافق تقبل نموده است و امید است با همت بیشتر گام های مؤثرتری در راستای آبادانی و بازسازی عتبات عالیات انجام بگیرد.

در پایان مراسم حکم مسئولیت خانم مریم تفکری بعنوان نماینده بانوان ستاد عتبات در بافق توسط حجت الاسلام طباطبایی اعطاء شد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت