با همکاری حوزه علمیه الزهراء(س) برگزار شد

مراسم احیاء شب 27 ماه مبارک رمضان

همزمان با شب 27 ماه مبارک رمضان، مراسم احیاء با محوریت مهدویت ویژه بانوان جوان و نوجوان، کاری از تکیه فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی(ع) و کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) و همچنین مشارکت و فعالیت گسترده خواهران بسیجی و حوزه علمیه الزهراء بافق با سخنرانی استادان، سرکار خانم افضلی و زارعی برگزار شد.

در این مراسم که با محوریت جذب جوانان به فعالیت های فرهنگی و در نظر گرفتن هدف بعنوان سرلوحه کارها برگزار شد زهرا زارعی ضمن اشاره به میزان ثانیه های عمر ما در یک روز که چیزی حدود 86400 ثانیه است گفت: برای استفاده بهینه از زمان باید هدف شناسایی و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به آن انجام گیرد.

وی افزود: به فرمود حضرت علی(ع) رمز موفقیت همت و پشتکار می باشد و با همت می توان به اهداف متعالی رسید. و در این راستا باید عبارات ممنوعه ای از جمله: نمی شود، نمی توان، نمی گذارند، شاید، اگر و … را کنار گذاشت و از زندگی بزرگان درس گرفت.

زارعی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه جوانان زمان زیادی را صرف حضور در فضای مجازی می کنند و انرژی اصلی او به هدر می رود باید در زندگی خود هدف داشته و به جایی برسد که مورد توجه و عنایت حضرت ولیعصر(عج) قرار گیرد.

گفتنی است کارگاه دانش آموزی چند نفره، اهدای جوایز به شرکت کنندگان و مهمانی بر سر سفره کریم اهل بیت(ع) در سحرگاه پنجشنبه، در تکیه امام حسن مجتبی(ع) و … از دیگر برنامه های این شب به یاد ماندنی بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت