شباهت مؤمن به زنبور عسل

در گفتمان مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق تبین شد

شباهت مؤمن به زنبور عسل

گفتمان دینی با سخنرانی زهرا صادقیان از مبلغان طلبه و با موضوع رهاوردهای دولت موعود در جمع بانوان طلبه پاره وقت مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

در این نشست زهرا صادقیان ضمن بیان گزیده ای از احکام مربوط به حکم تاتو بانوان در بیان ویژگی های یک مؤمن گفت: مؤمن شبیه زنبور است، همانطور که زنبور عسل از پلیدی ها دوری می کند و روی هر گلی نمی نشیند مؤمن هم از نافرمانی خدا پرهیز می کند؛ همه پرنده ها شب به لانه بر می گردند غیر از زنبور عسل که شبها کار می کند و مؤمن هم بیدار است و راز و نیاز می کند؛ زنبور عسل از روی هوی و هوس کار نمی کند و مومن به میل وهوی و هوس کار نمی کند بلکه به فرمان خدا کار می کند؛  زنبور عسل از انواع پرنده ها بیم دارد ولی به آنها آسیب نمی رساند و مؤمن هم آزار مردم را تحمل می کند و آزار نمی رساند؛ زنبور با رفتن به کندو به کار خود خاتمه می دهد و مؤمن هم عبادت را در خلوت و تنهایی به دست می آورد.

صادقیان در رابطه با ویژگی های دولت موعود افزود: ساختن مساجد، ساخت بزرگترین طرح های عمرانی، برگرداندن مقام ابراهیم به جایگاه اصلی، گسترش مسجد کوفه، رشد افکار خداپسندانه، سرعت در رسیدن و پیشرفت علم و …. از ویژگی های بارز آن خواهد بود.

این کارشناسی علوم دینی در ادامه در رابطه با انتخابات و جناح بازی های برخی افراد تذکر داد و اظهار کرد: بر همه بخصوص طلاب لازم است با بصیرت و دقت کافی مشارکت نمایند.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت