جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر
جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر

جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر در بیت الرضا برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه ذی القعده و آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن باشکوهی با حضور بانوان در بیت الرضا بافق برگزار شد.

در این مراسم خانم فاطمه دهقانزاده از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق به تبیین جایگاه حضرت معصومه علیها السلام پرداخت.

وی گفت: در روایات آمده هر کس به زیارت حضرت معصومه علیهاالسلام برود وارد بهشت می شود و همچنین شخصی خدمت امام صادق علیه السلام وارد شد و گفت: من می خواهم به بهشت بروم. حضرت در جواب فرمودند: بهشت کنارت است. شخص متوجه منظور امام نشد. امام به او فرمودند به قم برو.

این مبلغ حوزه علمیه خواهران افزود: قم را بهشت گفتند چون حضرت معصومه علیها السلام در آن حضور دارند و ایشان فاطمه دوم هستند و سه امام معصوم زیارت ایشان را برابر بهشت قرار دادند و در تولد ایشان شأن و مقام و منزلتی قرار دارد و بزرگان ما به زیارت ایشان تأکید فراوانی داشته اند.

دهقانزاده گفت: مادران تلاش کنند تا جایگاه حضرت معصومه (س) و همچنین امام زمان (عج) را به فرزندانتان بشناسانند. و نعمت هایی را که خداوند تبارک و تعالی به ما داده است به آنها متذکر شوید تا قدر نعمت ها را بدانند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت