روشنگری جریان فتنه و نقش آمریکای جهانخوار در کشورهای منطقه

در مدرسه علمیه الزهراء(س) بافق تبیین شد
روشنگری جریان فتنه و نقش آمریکای جهانخوار در کشورهای منطقه
جلسه روشنگری جریان فتنه با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه الزهراء(س) بافق با حضور حجت الاسلام سیدمحمدرضا حسینی استاد حوزه از مؤسسه امیر بیان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ویژگی های دولت آمریکا خوی مستکبری و استعمارگری این دولت را از جمله مهمترین ویژگی های این دولت برشمرد.
وی گفت: ویژگی آمریکا این است که با نابود کردن دنیا و خونخواری و جنگ به این رشد رسیده است. و بمب هایی ساخته و در برخی از جنگ ها به کار برده است که باعث گردیده کودکان ناقص الخلقه متولد شوند. این دولت مستکبر 62 کودتا را در کشورهای مختلف انجام داده و باعث براندازی نظام آن کشورها شده است. این دولت با در پیش گرفتن شیوه قفس آهنین از رشد و پیشرفت مردم کشور خود نیز جلوگیری کرده و نظم حاکم بر این کشور نظم پلیسی است.
این استاد حوزه در ادامه با اشاره به برخی از آیات قرآن وظیفه خطیر و بسیار مهم جهاد کبیر که در سخنان رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده است را برای حاضرین در جلسه تبیین کرد.
وی گفت: جهاد کبیر در عالم سیاست بر اساس سه دیدگاه تعریف می شود:
1-نظر امام خمینی رحمت الله علیه راجع به آمریکا
2-نظر مذهبی ها درباره آمریکا
3-نظر سیاسیون درمورد آمریکا
حجت الاسلام حسینی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب گفت: در فتنه 88 تقوای سیاسی برخی از مسئولین با تقوای سیاسی رهبر معظم انقلاب تفاوت داشت.
در پایان این جلسه به پرسش های برخی از طلاب پاسخ داده شد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت