مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
تیر 1398
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        








جستجو





موضوعات




  ایستگاه فرهنگی   ...
ایستگاه فرهنگی

در پارک آبشار شهرستان بافق برگزار شد:

ایستگاه فرهنگی

بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) به مناسبت هفته حجاب و عفاف ایستگاه فرهنگی را به مدت 3 شب در پارک آبشار بافق برگزار کرد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) با مشارکت حوزه شهدای خواهر شهرستان بافق ایستگاه فرهنگی را در پارک آبشار بافق برگزار کردند. این ایستگاه فرهنگی شامل غرفه های کتاب، محصولات عفاف و حجاب و … بود.

گفتنی است که در این 3 شب طلاب با حضور گرم خود در این پارک به پخش گل همراه با حدیثی از ائمه معصومین علیهم السلام به عموم بانوان پرداختند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  تریبون آزاد حجاب و عفاف   ...
تریبون آزاد حجاب و عفاف

با همت بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در پارک بانوان شهرستان بافق برگزار شد:

تریبون آزاد حجاب و عفاف  

برای اولین بار دورهمی دخترانه جهت رفع شبهات حجاب وآگاه سازی دختران با حربه های دشمنان برگزار شد.

در این مراسم خانم سمیه السادات حسینی فرمانده بسیج طلاب خواهران بافق ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(علیه السلام) و گرامیداشت هفته عفاف وحجاب گفت: این مراسم در جهت روشنگری وآگاه سازی قشر جوان درمورد مسائل حجاب برگزار شده است.

خانم حسینی گفت: درست است که دشمنان در بیرون از مرزها تلاش می کنند و هزینه های هنگفتی صرف می کنند تا بتوانند به کشور ومردم ما به هرطریق ممکن صدمه بزنند اما ما هم بیکار ننشستیم  و با تمام توان درمقابل آنها خواهیم ایستاد وتوطئه های آنها را خنثی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که جوانان ما بیدارند و هیچ زمانی صحنه را برای عروسک های خیمه شب بازی دشمنان خالی نخواهند گذاشت.

در ادامه این مراسم با شیوه نمایشی وپخش کلیپ به بررسی مسایل مربوط به حجاب پرداخته شد و تعدادی از بانوان با قرار گرفتن پشت تریبون نظرات خود راپیرامون حجاب مطرح کرده واز عقیده خود دفاع کردند و درپایان این مراسم  به خانمهای شرکت کننده گلهای منقش به عکس نوشته حجاب هدیه گردید.

گفتنی است که مراسم مولودی خوانی،  نمایشگاه عفاف وحجاب ونمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های جانبی  این مراسم بود.

شایان ذکر است که شرکت بانوان فرهیخته بافقی دراین مراسم  و بازخورد آن در فضای مجازی چشمگیر بوده است.

 

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  تجمع بانوان بافقی در دفاع از حجاب و عفاف   ...
تجمع بانوان بافقی در دفاع از حجاب و عفاف

در حرم امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق برگزار شد:

تجمع بانوان بافقی در دفاع از حجاب و عفاف

به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف بانوان انقلابی شهرستان بافق در حرم امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق تجمع کردند.

در ابتدای این مراسم بخش هایی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه حجت الاسلام ابراهیم تفکری از مبلغان شهرستان بافق در مورد حجاب نکات مهمی را متذکر شد.

در این تجمع حجت الاسلام تفکری گفت: در جامعه امروزی ما برخی از افراد دست به حرکات خطرناکی می زنند تا دیده شوند به عنوان مثال فردی بر روی طنابی که بین دو ماشین بسته شده است در اتوبان مانور می دهد تا از او فیلم گرفته و در شبکه ها اجتماعی نشر داده شود تا همه این صحنه را ببینند، در مورد حجاب نیز برخی دست به حرکات هنجارشکنانه می زنند تا مورد توجه قرار بگیرند در صورتی که در دین اسلام زن دارای شأن و منزلت فراوانی است و خداوند او را در بین خانواده خود محبوب قرار داده و توجه بیشتر افراد خانواده به اوست.

وی افزود: در حدیثی که از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) نقل شده، حضرت فرموده اند: زن باید خودش را برای محرم خودش آراسته کند حتی اگر مردش نابینا باشد.

این مبلغ حوزه تأکید کرد: خداوند متعال برای چیزهایی که در دنیا ارزش دارد قانون قرار داده است به عنوان مثال قانون کعبه این است که در کنار آن، جنگ و خونریزی حرام است؛ چون حرم امن الهی است و قانون پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) این است که نباید این بزرگوار را با اسم صدا بزنیم. همین گونه قانونی هم برای بانوان قرار داده شده است که برای اینکه محبوب قرار بگیرند باید حجاب داشته باشند و وقتی خانمی محجبه باشد کسی به خود جرأت نمی دهد که به او توهین و جسارت کند. ولی اگر بر خلاف این قانون عمل کند دچار مشکلات متعددی خواهد شد.

حجت الاسلام تفکری در ادامه بیان کرد: وقتی به خانم گفته می شود که حجاب را رعایت کن، در پاسخ می گوید باید دل پاک باشد در صورتی که اینگونه نیست، مگر می شود انسان دلش پاک باشد اما بدون رعایت قوانین الهی در جامعه حاضر شود. حتی در قرآن کریم کلمه «آمنوا» 52 بار تکرار شده و بعد از آن از «عملواالصالحات» آمده است و این نشان دهنده این است که ایمان باید همراه با عمل باشد.

وی گفت: یکی از علمای بزرگ 40 جمعه ختم زیارت عاشورا می گذارد تا خدمت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شرفیاب شود، وقتی حضرت را می بیند که ایشان بر بالای جنازه خانمی حاضر شده بودند، و حضرت رو به آن عالم می فرمایند نیازی نیست که شما اینقدر دنبال من بگردید اگر کارهایتان درست باشد ما خودمان نزد شما می آییم. عالم از حضرت سؤال می کند که مگر این خانم چه کرده است؟ حضرت می فرمایند این خانم موقع کشف حجاب رضاخانی 7 سال از خانه بیرون نیامده تا چادر از سرش برندارند.

گفتنی است در خلال این تجمع، قطعنامه ای نیز در دفاع از حجاب و عفاف توسط خانم مریم السادات علوی از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق قرائت شد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نشست تبیین چرایی حجاب   ...
نشست تبیین چرایی حجاب

در بیت الرضا(ع) بافق برگزا شد:

نشست تبیین چرایی حجاب

به مناسبت هفته حجاب و عفاف نشستی با محوریت چرایی حجاب در بیت الرضا(ع) بافق برگزار شد.

در این نشست صمیمانه خانم فاطمه بابازاده از اساتید اخلاق مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق چرایی حجاب را برای دختران بیان کرد.

این استاد اخلاق حوزه گفت: دختران خوبم، همه ما میدانیم که در محضر خداوند تبارک و تعالی حضور داریم و او بر همه احوال ما آگاهی دارد، اگر کار خیری انجام بدیم به عنوان کار خوب در دفتر اعمال ما ثبت خواهد شد و اگر کاری را انجام دهیم که مورد رضای پروردگار متعال نباشد، همین عمل نیز در دفتر اعمال ما ثبت و ضبط خواهد شد و یکی از این کارهای خوب مورد رضای خداوند متعال ، داشتن حجاب هست.

خانم بابازاده تأکید کرد: وقتی خداوند متعال از کسی راضی باشد مهر آن شخص را در دل دیگران قرار خواهد داد و شما دختران خوب همیشه به یاد داشته باشید که هرآنچه مورد رضای خداست انجام دهید.

وی گفت: خدا در قرآن کریم به همه ما سفارش می کند كه حجاب را رعايت كنيم، به عنوان مثال در سوره نور آیه 31 می فرماید:

«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها»

وبه زنان مؤمن بگو تا چشم هاى خود را (از نامحرم) و دامن و اندامشان (از عمل زشت) محفوظ دارند و زینت خود را جز آنچه ظاهر مى ‎ شود، بر بیگانگان آشكار نسازند.

این استاد حوزه در ادامه بحث با ذکر یک مثال گفت: دختران گلم در جریان هستین که چرا خداوند عالم تأکید کرده است که خانم ها باید حجاب داشته باشند؟ شما دختران عزیز تا به حال دیده اید که یک غنچه زیبا را در کجا نگهداری می کنند تا از آسیب در امام بماند، به طور قطع و یقین در گلخانه نگهداری می کنند تا از گزند حوادث در امان باشد. بنابراین شما دختران هم مثل غنچه گل هستید که باید از خودتان مراقبت کنید تا گزندی به شما نرسد و حجاب داشتن باعث حفظ شما از خطرات موجود در جامعه می شود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  راهپیمایی مدافعان حجاب و عفاف در شهرستان بافق   ...
راهپیمایی مدافعان حجاب و عفاف در شهرستان بافق

با همکاری مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد:

راهپیمایی مدافعان حجاب و عفاف در شهرستان بافق

به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف و در راستای گرامیداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد راهپیمایی با شکوهی با حضور طلاب و سایر بانوان انقلابی شهرستان بافق برگزار شد.

همه می دانیم که حجاب، رفتار الهي است و بشر را به سمت خير هدايت مي كند ولي بي حجابي رفتار غيرالهي و هدايت كننده انسان به سمت شرور است.

در همین راستا راهپیمایی با شکوهی با حضور جمعی کثیری از طلاب و بانوان بسیجی و انقلابی شهرستان بافق از مهدیه تا امامزاده عبدالله(علیه السلام) برگزار شد.

در این راهپیمایی، بانوان در حالیکه در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین لزوم رعایت حجاب از سوی تمامی افراد جامعه داشتند، با سردادن شعارهایی خواستار ترویج فریضه دینی و اسلامی حجاب و عفاف و برخورد با کسانی شدند که با هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب، به آسیب های اجتماعی دامن می زنند.

همچنین بانوان با تجمع در امامزاده عبدالله(علیه السلام) بافق خواستار توجه جدی و پایبندی ویژه نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی به مسئله حجاب و عفاف و رواج عفت در مکان های عمومی شدند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  مراسم بدرقه طلابی که عازم سرزمین وحی شدند   ...
مراسم بدرقه طلابی که عازم سرزمین وحی شدند

در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق انجام شد:

مراسم بدرقه طلابی که عازم سرزمین وحی شدند

حج هر چند سابقه تاریخی دارد و حتی قبل از ظهور اسلام، به عنوان یک مسئله عبادی مطرح بوده است، ولی آن گونه که در اسلام لازم شمرده شده و با شرائط خاص تبیین گردیده است، آثار و برکات بی شماری دارد که مجموعا می توانند در تحول و سازندگی انسان نقش شگرف و معجزه آسایی داشته باشند.

به راستی اگر از حج درست و صحیح بهره برداری شود، هر سال می تواند میلیونها انسان را به سوی خدا متحول کرده، سازندگی عمیقی در آنان ایجاد کرد. نه تنها در خود زائران و ضیوف الرحمان می تواند چنان تحولی را ایجاد کند؛ بلکه در بستگان و منتظران زائر بعد از برگشت او نیز می تواند اثر گذار باشد.

در همین راستا و برای ادای تکلیف الهی چند نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق عازم این سفر روحانی شدند و قبل از سفر مورد بدرقه قرار گرفتند.

گفتنی است که امسال 4 نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق جهت برگزاری حج، عازم سرزمین وحی شدند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جلسه سخنرانی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در سانس های ورزشی   ...
جلسه سخنرانی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در سانس های ورزشی

با همت بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد:

جلسه سخنرانی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در سانس های ورزشی

به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف جلسه سخنرانی و پاسخ به شبهات دانش آموزان در سانس های ورزشی شهرستان بافق برگزار شد.

حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است به طوری که یکی از وظایف علمای دین و جامعه مقوله عفاف است. اساس اسلام سعادت و نجات آدمی است و باورهای دینی و احکام اخلاقی و فقهی در احکام الهی مربوط به پوشش زن نیز با این فلسفه و حکمت حکیمانه صادر شده است. زن با رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی را فراهم ساخته و زمینه رشد معنوی مردان را هم در اثر حفظ نگاه فراهم می کند.

به همین منظور جلسه پاسخگویی به شبهات در بین دانش آموزان برگزار شد و خانم سعیده شمس الدین زاده از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در بین نوجوانان حضور یافت و به شبهات و سؤالات آنها در زمینه حجاب و عفاف پاسخ داد.

لازم به ذکر است که این جلسات به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.         

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف   ...
برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف

در مدرس علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد:

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف

به مناسبت هفته حجاب و عفاف نمایشگاه عکسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

اهميت حجاب و پوشش اسلامي تا جايي است که خداوند متعال در بسياري از سوره‌های قرآن از آن به‌عنوان يک ضرورت ياد می‌کند و آن را حافظ انسان در برابر بسياري از بیماری‌های جسمي و روانی می‌داند. ازنظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد، بلکه نوعي پرده است که در روابط ميان زن و مرد وجود دارد. در اسلام، حجاب مانع گمراهي و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت حيا است. هدف اسلام از حجاب آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظايف و رسالت اساسي خويش را انجام دهد که حفظ نسل انسان، پرداختن به شئون خانه و خانه‌داری، تربيت کودک و اهمیت‌دادن به آن است.

به همین منظور نمایشگاه عکسی با همت طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق برپا شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نمایشگاه عکس به مناسبت هفتم تیر   ...
نمایشگاه عکس به مناسبت هفتم تیر

در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد:

نمایشگاه عکس به مناسبت هفتم تیر

به مناسبت هفتم تیرماه نمایشگاه عکسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برپا شد.

در این نمایشگاه عکس ها و پوسترهایی از جنایات آمریکا در جمهوری اسلامی ایران و همچنین شهدای هفتم تیر به معرض دید عموم طلاب گذاشته شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  بیانیه حجاب و عفاف   ...
بیانیه حجاب و عفاف

با نام و یاد خدای متعال که جهان را آفرید و انسان را به عنوان بهترین خلقت خود قرار داد و به خود فتبارک الله احسن الخالقین گفت، خدایی که جمیل است و یحب الجمال!

خداوندی که انسان را آزاد و مختار آفرید و در کنار آن عقل و شرع را به عنوان راهنما قرار داد تا از هر گزندی در مسیر قرب الهی و صراط مستقیم در امان باشد.

روی سخن ما از باب تکلیف شرعی با زنان جامعه است، زنانی که روزی کمربند همت بستند و با دستان خود همسر و فرزندان خود را تقدیم این جامعه اسلامی نمودند تا ما در امنیت کامل باشیم؛ ولی متأسفانه امروزه هجمه های دشمن آنچنان زیاد شده که کانون خانواده را تحت الشعاع قرار داده تا حدی که رابرت مرداک می گوید:« ما باید مادرخانواده ایرانی را به لجن بکشیم» پس مادران، دختران و زنان این مرزو بوم، باید مراقب بوده و فریب سخنان دشمن را نخورند و بدانند آنها دلشان به حال ما نسوخته و نخواهد سوخت! و جدای از عفت و حجاب، غیرت مردان را مورد حمله قرار داده تا جایی که مرد به خود اجازه می دهد همسر شبیه صورت عروسک و ملعبه در ملأ عام حضور پیدا کند.

ما در دین خود الگوهای بسیار بزرگی از جمله حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم که با عفت و حیا و حجاب خود آنچنان در جامعه خود درخشید که سیرۀ ایشان سیره نساء عالمین قرار گرفت. حال بر این شدیم تا از مسئولان دلسوز شهرستان بافق که دیار آیت الله شیخ محمدتقی بافقی مبارز بی حجابی است طلب یاری نمائیم تا ما را در امر حجاب بانوان شهر، که روزی حجاب و چادر پوشیدن آنها شهره هر دیاری بود و الآن به دست فراموشی سپرده شده و امنیت را از زنان ما سلب نموده، یاری نماید چرا که در ماده 638 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده:

« هر کس علناً در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید، علاوه بر کیفر عمل به حبس از ده روز تا دو ماه یا(تا74) ضربه شلاق محکوم می گردد. و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی باشد ولی عفت عمومی را جریحه دار نماید فقط به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا(74) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

تبصره: زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.»

و جدای از قانون اساسی خداوند متعال در آیه 59 سوره احزاب فرموده:«ای پیامبر! به زنان و دختران و زنان مؤمنان بگو که چادر خود را بر خود فرو پوشند… یُدنینَ عَلیهِنَّ مِن جَلابیبِهِنَّ….» که به حجاب بخصوص حجاب با چادر اشاره شده و در آیه 30 سوره نور خطاب به مردان می گوید:« به مردان مؤمن بگو که چشمان خویش فرو گیرند و خود را نگه دارند…» و در آیه 31 همان سوره به زنان مؤمن می گوید:« نه تنها چشمان خود را فرو بگیرید بلکه زینتهای خود را جز آن مقدار که پیداست و آشکار نکنید و مقنعه های خود را تا گریبان فرو گذارند و زینتهای خود را آشکار نکنند…. وَلیَضرِبنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلی جُیُوبِهِنَّ..»

بنابراین بیاییم تا با این ادله محکم دینی و قانونی جامعه جمهوری اسلامی ایران قبل از اینکه شهر مملو از فساد و بی حجابی شود تدبیری اندیشیده شود.

                                                                                                « و من الله التوفیق»

 

 

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نشست راهکارهای ارتقاء حجاب و عفاف   ...
نشست راهکارهای ارتقاء حجاب و عفاف

 در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد:

نشست راهکارهای ارتقاء حجاب و عفاف

به مناسبت هفته حجاب و عفاف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد نشست راهکارهای ارتقاء حجاب و عفاف با حضور مبلغان، معاون فرهنگی و فرمانده بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارائه راهکارهای ارتقاء عفاف و حجاب برگزار شد جهت ترویج این فرهنگ اصیل نظرات توسط مبلغان ارائه و جهت اجرا در اماکن عمومی از جمله پارک آبشار و پارک آهنشهر دسته بندی شد.

استقرار مقر کتاب، تقدیم گل در اماکن مذهبی به دختران و توزیع کتاب« مهدیه و لباس سخنگو»، تریبون آزاد در پارک بانوان با موضوع«حجاب و آزادی»، نمایشگاه عکس و پوستر، تجمع طلاب و عموم بانوان در روز حجاب و عفاف و برگزاری نشست تخصصی با حضور یک فرد تازه محجبه شده از جمله برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا توسط مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق می باشد.

گفتنی است هفته حجاب و عفاف از 15 تیرماه لغایت 21 تیرماه می باشد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جنایات آمریکا به عنوان اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر   ...
جنایات آمریکا به عنوان اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر

توسط هادی سیاسی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) تبیین شد:

جنایات آمریکا به عنوان اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر

به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر نشستی با محوریت« جنایات آمریکا در جمهوری اسلامی ایران» با سخنرانی خانم زهرا صادقیان بافقی هادی سیاسی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

در این نشست زهرا صادقیان بافقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: از جمله جنایات آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران حمایت از گروهک تروریستی ریگی در مسجد جامع زاهدان، تهاجم نظامی به ناوچه سهند، تهاجم نظامی جنگنده های آمریکا به سکوی نفتی ساسان و … می باشد.

وی افزود: حمایت از منافقین در دفتر حزب، کشتار حجاج و ماجرای طبس از دیگر جنایات آمریکا بوده که اثرات مخربی برخلاف حقوق بشر در بر داشته است.

صادقیان بافقی با اشاره به ماجرای کودتای 28 مرداد گفت: ما ایرانی های تاکنون در آمریکا کودتا نکرده ایم و این شیطان بزرگ را تحریم ننموده ایم و به هیچ هواپیمای مسافربری آمریکایی حمله نکرده ایم ولی همیشه با ایمان و درایت خدا با ما بوده و شاهد شکست هیمنه پوشالی آمریکایی ها در صحرای طبس و در میدان سیاست بوده ایم.

این هادی سیاسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف دولت آمریکا همواره پایبند به حقوق بشر بوده است و به هیچ کشوری تجاوز نظامی نداشته و حفظ ارزشها و جان انسان ها را در اولویت حقوق بشر بین الملل قرار داده است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما