مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
آذر 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30








جستجو





موضوعات




  طلاب خواهر بافقی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشتند   ...
طلاب خواهر بافقی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشتند

 طلاب خواهر بافقی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشتند

به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح مراسم گرامیداشت این روز با حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این نشست که اساتید حوزه و دانشگاه و جمعی از طلاب و دانشجویان حضور داشتند حجت الاسلام قاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام قاسمی در ابتدای مراسم با اشاره به سالگرد شهادت حضرت معصومه علیهاالسلام به شمه ای از سجایای اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام پرداخت.

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام الگویی برای همه اقشار و اعصار هستند که از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار بوده اند به طوری که از جانب برادرشان امام رضا علیه السلام، معصومه لقب می گیرند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه به موضوع وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید بزرگوار مفتح از زمره افرادی بود که واقعا تشنه علم و معنویت بود و در این راه تلاش فراوان کرد و ثمره تلاشش را نیز به دست آورد برای اعتلای اسلام و ایجاد وحدت بین مردم شکنجه ها شد و زندان ها رفت و در حالی که رژیم پهلوی با ایجاد دانشگاه در کشور سعی داشت این نهاد را در مقابل حوزه ها قرار دهد با تلاش های پیگیر این شهید بزرگوار و همچنین استاد شهید مرتضی مطهری این توطئه خنثی شد.

وی در ادامه افزود: مسأله وحدت بین حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، و هدف در دین ما اعتلای اسلام و نشر آن در سراسر جهان است، و وحدت این دو قطب فرهنگی باعث تحقق این هدف و رسیدن به آرامش معنوی خواهد شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  احوال جهنمیان در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق تبیین شد   ...
احوال جهنمیان در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق تبیین شد

احوال جهنمیان در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق تبیین شد

نشست اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی مسئول مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق با حضور اساتید و طلاب برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق به بیان سرنوشت چهار گروه از انسان ها بعد از موت اشاره کرد.

وی گفت: چهار گروه هستند که وقتی مردند وارد جهنم شده و حتی جهنمیان را ناراحت می کنند چون باعث شعله ور شدن آتش آن می شوند و اولین گروه از این دسته کسانی هستند که حق مردم را ادا نمی کنند و دومین گروه کسانی هستند که پاکی و نجسی را رعایت نکرده و گروه سوم کسانی هستند که با زبانشان به مردم نیش می زنند و گروه آخر غیبت کنندگان هستند.

وی در ادامه افزود: در این میان اسلام سه چیز را محترم شمرده است اولین آن، مال مردم است که در صورتی که طرف مقابل راضی نباشد تصرف در اموال دیگران گناه است. دومین آن، خون انسان هاست به گونه ای که حتی انسان حق ندارد به خودش آزاری برساند و سومین آن، آبروی مردم است که از همه مهمتر است به گونه ای که اگر آبروی کسی ریخته شود دیگر قابل جبران نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در پایان متذکر شد: که از میان اعضای بدن این زبان است که باید بیشتر از دیگر اعضا کنترل شود چون این زبان، می تواند به عنوان مثال دروغ بگوید، قسم دروغ بخورد، غیبت بکند، تهمت بزند، سخن چینی انجام دهد و حتی انسان ها را مذمت کند، بنابراین کنترل زبان از اهمیت خاصی برخوردار است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  مسائل محتوایی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق در بین مبلغان خواهر بافقی تبیین شد   ...
مسائل محتوایی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق در بین مبلغان خواهر بافقی تبیین شد
مسائل محتوایی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق در بین مبلغان خواهر بافقی تبیین شد

مسائل محتوایی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق در بین مبلغان خواهر بافقی تبیین شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اعزام روحانیون کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر شهرستان بافق با حضور جمعی از مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) در حسینیه زینبه آن مدرسه برگزار شد.

در این نشست مسئول تبلیغ مدرسه علمیه خواهران گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی هر ساله با حضور طلاب مبلغ خواهر برگزار می شود که امسال نیز در آستانه اعزام دانش آموزان جلسات مباحثه مسائل مبتلا به آنها در راستای تقویت بنیه علمی مبلغین در حال برگزاری می باشد.

زهرا زارعی افزود: در این جلسات شیوه پاسخ به شبهات دانش آموزان در قالب مناظره مورد بررسی قرار گرفته تا مبلغین با اطلاعات و تسلط کامل توان پاسخگویی به سوالات را داشته باشند و در همین رابطه انواع بسته ها و ابزار فرهنگی در این سفر از قبیل فیلم، کلیپ، همخوانی، فضاسازی اتوبوس ها و … نیز تدارک دیده شد.

وی اظهار کرد: مسائل مطرح شده در این نشست جهت اجرا برای دانش آموزان در حیطه مباحث حجاب، ارتباط با نامحرم، مهدویت، احکام مربوط به رقص و موسیقی و …، فضای مجازی، خداشناسی، معاد، ولایت فقیه و شبهات مربوط به مسئله کوروش و … می باشد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  ولایت بعنوان یکی از ابواب تلاوت در تهذیب و تزکیه در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد   ...
ولایت بعنوان یکی از ابواب تلاوت در تهذیب و تزکیه در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد

ولایت بعنوان یکی از ابواب تلاوت در تهذیب و تزکیه در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد

نشست اخلاق با محوریت تهذیب و تزکیه در باب تلاوت، پوسته و هسته قرآن با سخنرانی حجت الاسلام کارگران در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام کارگران در باب تلاوت از محورهای پنجگانه تلاوت گفت: اصل کلمه ولایت دو چیز است یکی پذیرش ولایت که شامل تسلیم و اطاعت می شود و دیگری ردّ ولایت است که در بحث پذیرش اطاعت بر تسلیم احاطه دارد.

وی افزود: مسلمان شدن به تنهایی کافی نیست هر جا اطاعت هست باید تسلیم را نیز در شکم خود داشته باشد، کسی که عارف است و می خواهد به خدا برسد اطلاعت را قبول دارد نه صرفاً تسلیم شدن را!! مسلمانی که بخواهد به بهشت برسد باید از ولایت اطاعت کند.

این استاد اخلاق گفت: از لحاظ معرفتی خدا بنده ای را به اوج می رساند که اطاعت کند؛ سلسله انبیاء نیز چون اطاعت کردند بارور شدند مثلاً حضرت یوسف(ع) بنده خدا بود و کار دیگر ایشان که باعث شد به چنین مقامی برسد این بود که در لحظه ای که نزدیک بود در دام بیفتد صرفاً اطاعت محض خدا کرد و با این اطاعت و حفظ پاکدامنی بود که مقامش بالا رفت ! و چنین می شود که خدادر قرآن می گوید ما جواب یوسف را به خاطر دو چیز دادیم:اول اطاعت و صبر و دوم تقوا است!

حجت الاسلام کارگران با بیان روایتی از پیامبر صلی الله علیه و آله اظهار کرد: هر جا مسلمانی بخاطر خدا صبر کند در همان لحظه اطاعت پروردگار کرده است! و مصادیق آن در زندگانی امام حسین علیه السلام و سایر ائمه و همچنین زندگی بزرگانی همچون امام راحل نیز مشهود است که خود مصداق آیه اطیعوالله و … است، وقتی اطاعت کردی خدا به تو ولایت می دهد!! و در نهایت بعد از «اطیعوالله» که همان اطاعت و تبعیت است خدا می گوید من با ولایت تو را رشد می دهم!

ایشان در پایان با اشاره به پاسخ به سوال کسانی که می گویند چرا هر کس در خانه امام حسین علیه السلام می رود عزیز می شود گفت: یوسف چند دقیقه اطاعت و پاکدامنی کرد و 40 سال عزیز مصر شد، امام حسین علیه السلام نیز تصرفی در عالم نکرد و فقط اطاعت کرد یعنی این عزیزان مغز و خود اطیعوالله هستند همان گونه که امیرالمؤمنین علیه السلام اطاعت کرد امام حسین علیه السلام هم اطاعت کرد چون اینها خود اطاعت هستند!!!!

وی در پایان بااشاره به بیاناتی از آیت الله بهجت(ره) افزود: مسلم بودن با مطیع بودن فرق دارد مسلم به اندکی قدرت، مال و ریاست و زیبایی دنیا اسلامش را کنار می گذارد اما مطیع اگر دور تا دور او را محاصره کنند اسلام، راه و دینش را زمین نمی گذارد…!!

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  بخشی از کتاب جهاد اکبر امام راحل(ره) در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد   ...
بخشی از کتاب جهاد اکبر امام راحل(ره) در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد

بخشی از کتاب جهاد اکبر امام راحل(ره) در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد

نشست حلقه طرح صالحین طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(س) با محوریت تحلیل کتاب جهاد اکبر در حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.

در این نشست فرمانده بسیج طلاب خواهران با استناد به کتاب جهاد اکبر امام راحل(ره) گفت: از دیدگاه امام خمینی(ره) بیشتر افرادی که دین سازی کرده و باعث گمراهی و انحراف مردم شده اند اهل علم بوده اند، بنابراین هر چه انسان خباثت را از نهادش بیرون نکند هر چه درس بخواند نه تنها فایده ای ندارد بلکه ضررش بیشتر خواهد بود.

خانم حسینی افزود: طبق روایت« العلمُ هو الحجابُ الاکبر» شر عالم فاسد برای اسلام از همه شرور خطرناک تر و بیشتر است؛ علم نور است ولی در دل سیاه و قلب فاسد دامنه ظلمت را گسترش می دهد. علم توحید اگر برای غیر خدا باشد اثر ظلمانی آن بیشتر است.

وی اظهار کرد: امام تأکید داشتند که نه اینکه بدنبال تحصیل علم نروید، باید توجه داشته باشید که علمی نافع است که بتواند از اساس اسلام دفاع کند بنابراین لازم است پایه فقاهت را تحکیم کرده و صاحب نظر باشید.

ایشان در پایان با بیان توصیه امام راحل(ره) گفت: هر قدمی که برای تحصیل علم بر می دارید قدمی هم برای کوبیدن خواسته های نفسانی بردارید و باید هدف عالی خداشناسی و تهذیب نفس را سرلوحه خود قرار داده و برای رسیدن به مقصود اصلی و اساسی خود جدیت داشته باشید.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  بازید سفیران رهبری از حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق   ...
بازید سفیران رهبری از حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق

بازید سفیران رهبری از حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق

طی نشستی سفیران امور اساتید مقام معظم رهبری از حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق بازدید کردند.

در این بازید سفیران هدایت امور اساتید قم آقایان حجت الاسلام والمسلمین میرقیصری و محمدی ضمن رساندن سلام رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت مقام استاد پیشنهادات و انتقادات اساتید را جهت هر چه بهتر شدن امور تدریس طلاب خواهر جمع آوری نمودند تا در مراتب بعدی رسیدگی شود.

گفتنی است با توجه به اهمیت و جایگاه تحصیل طلاب خواهر این پیشنهادات به صورت جمعی و حتی گاهی شفاهی به اطلاع شخص مقام معظم رهبری می رسد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  انقلاب ایران در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد   ...
انقلاب ایران در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد

انقلاب ایران در بین طلاب خواهر بافقی تحلیل شد

به مناسبت هفته بسیج نشست سیاسی با سخنرانی حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد

در این نشست حجت الاسلام دهستانی گفت: به لطف خدا امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت البته در این دهه باید متوجه باشیم که هر جا امت همراهی نکند ولی فقیه تنها خواهد ماند و رمز پیروزی این انقلاب بسیج است.

وی افزود: در راستای پیام رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند باید با همت فراوان غافل نشد چرا که اجازه ندهیم در داخل کارهایی صورت گیرد که ثمرات این انقلاب را کمرنگ کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق اظهار کرد: ما در اروپا جنگ نداریم ولی در کشورهای اسلامی جنگ هایی در حال انجام است؛ آمریکا به دنبال عوض کردن حکومت ما نیست، بلکه به دنبال عوض کردن سیاستهای حکومت ما است تا مردم را تغییر دهد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ما تا حالا اجازه توهین به مردم کشورش را نداده است و اگر هم حمله ای از داعش یا جای دیگر شد بلافاصله به سپاه فرمان مقابله داده اند پس ما حق نداریم در انقلابمان شک کنیم؛ انقلاب یعنی امنیت!

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور طلاب بسیجی خواهر بافقی   ...
جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور طلاب بسیجی خواهر بافقی

جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور طلاب بسیجی خواهر بافقی

جشن آغاز امامت حضرت بقیه الله(عج) با حضور طلاب، مدیر، اساتید و با سخنرانی فرمانده بسیج طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام عصر(عج) طلاب در راستای ارتقاء فرهنگ مهدویت و یاری رسانی در جهت زمینه سازی مقدمات ظهور جشنی برگزار نمودند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  اهمیت بسیج و ورزش در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد   ...
اهمیت بسیج و ورزش در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد

اهمیت بسیج و ورزش در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد . امام خمینی(ره)

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد.

 دستاوردهای علمی، فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پیشرفت های نظامی هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم و تکمیل می کند. هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت است.

به مناسبت فرار رسیدن هفته‌ی بسیج، طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در این هفته انجام فعالیتهای ورزشی از جمله بدنسازی و والیبال را مقدمه حضور خود در سر کلاس درس قرار داده و با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان نمایند.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  معیارهای زندگی آرام در جمع طلاب خواهر بافقی تبیین شد   ...
معیارهای زندگی آرام در جمع طلاب خواهر بافقی تبیین شد

معیارهای زندگی آرام در جمع طلاب خواهر بافقی تبیین شد

نشست همسرداری با محوریت زندگی شاد و آرام با سخنرانی خانم فاطمه دهقانزاده استاد حوزه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد

در این نشست فاطمه دهقانزاده با بیان یک نصیحت از زبان یک مادر به دخترش گفت: یک زن در زندگی مشترک اگر بخواهد زندگی شیرین و شاد داشته باشد باید قناعت را سرلوحه خود قرار داده و اضافه تر از چیزهایی که دارد نخواهد!

وی افزود: برای داشتن آرامش در زندگی ملاک هایی از جمله رعایت سادگی در زندگی مورد توجه است، که این ملاک می تواند به گونه ای در تربیت فرزند اثر داشته باشد که با این صفت او والدین به درجات عالیه برسند.

این استاد حوزه با اشاره به دومین ملاک تحت عنوان همدلی با همسر گفت: گاهی در زندگی نظرات مخالفی پیش می آید که بهتر است زن کوتاه آمده و مطمن باشد با این کوتاه آمدن نه تنها زندگی اش به هم نمی خورد بلکه با حفظ اقتدار مرد از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود.

خانم دهقانزاده اظهار کرد: سومین ملاک برای یک زن که می خواهد زندگی توأم با آرامش داشته باشد این است که از چشم، گوش، بینی و سایر نعمتهای خدادادی بهترین استفاده را بنماید نه صرفا تنها برای بدی ها و منفی نگری ها، زن باید به گونه ای خود را وقف همسر و خانواده خود کند که تمام کارهایش تنها برای رضای خدا باشد تا مصداق کسانی که اجر شهید را می برند واقع شود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  در جمع طلاب خواهر بافقی شگفتیهای آفرینش انسان و اصول صحیح شهروندی تبیین شد   ...
در جمع طلاب خواهر بافقی شگفتیهای آفرینش انسان و اصول صحیح شهروندی تبیین شد

در جمع طلاب خواهر بافقی شگفتیهای آفرینش انسان و اصول صحیح شهروندی تبیین شد

نشست مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق با محوریت زی طلبگی در جمع طلاب و اساتید برگزار شد.

در این نشست مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران بافق با بیان حکمت 10 نهج البلاغه گفت: از شگفتیهای آفرینش انسان این است که با پاره ای از پی می نگرد، با گوشت سخن می گوید، با یک تکه استخوان نرم می شنود و از یک شکاف نفس می کشد و … که همه اینها بیانگر عظمت خداوند متعال است.

وی در رابطه با عبادت خداوند که دارای چنین مقام والایی است افزود: نماز خواندن نوعی عبادت است که البته سود آن به انسان بر می گردد بنابراین باید عبادت و حتی نماز انسان از سر بندگی باشد نه صرفا بخاطر ترس از آتش جهنم یا بدست آوردن بهشت، نمازی عبادت است که فقط بخاطر خود خدا باشد.

مریم تفکری اظهار کرد: شیعه  بودن فقط به اسم نیست بلکه باید در مسیری گام نهاد که رهبر دینی ما قدم می گذارد چنانکه اگر در مسیر از رهبر غافل شویم سقوط خواهیم کرد. ایشان در همین راستا برخی مستحبات عبادت را بیان نمود.

مدیر حوزه علمیه خواهران بافق در ادامه به برخی از نکات اصول شهروندی در رابطه با نحوه صحیح رفتار با دیگران هنگام ملاقات و صحبت و حتی نحوه صحیح آداب معاشرت اشاره کرد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) توسط طلاب خواهر بافقی برگزار شد   ...
جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) توسط طلاب خواهر بافقی برگزار شد

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) توسط طلاب خواهر بافقی برگزار شد

همزمان با میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و قرآن ناطق امام جعفرصادق(ع) مراسم جشنی توسط طلاب خواهر بافقی در سالن همایش های آهنشهر شهرستان بافق برگزار شد.

به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)طلاب حوزه علمیه الزهرا(س) بافق با همکاری شرکت سنگ آهن مرکز و موسسه خیریه شهید حبیبیان مراسم جشنی را با حضور بی نظیر بانوان و عاشقان ولایت در محل سالن همایش های آهنشهر شهرستان بافق حضور برگزار کردند.

اجرای سرود و نمایشنامه عشق سلطان توسط طلاب، مولودی خوانی،اعلام دومین فراخوان پژوهشی حوزه علمیه خواهران، تبلیغ پذیرش و پیش ثبت نام داوطلبان متقاضی تحصیل در حوزه، اجرای سرود توسط خواننده بسیجی شهرستان بافق و قرعه کشی و مسابقه از جمله برنامه های این شب نورانی بود.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  طلاب خواهر بافقی به اردوی زیارتی-سیاحتی قم-تهران- نجف آباد اعزام شدند   ...
طلاب خواهر بافقی به اردوی زیارتی-سیاحتی قم-تهران- نجف آباد اعزام شدند
طلاب خواهر بافقی به اردوی زیارتی-سیاحتی قم-تهران- نجف آباد اعزام شدند

طلاب خواهر بافقی به اردوی زیارتی-سیاحتی قم-تهران- نجف آباد اعزام شدند

همزمان با هفته بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق به اردوی سیاحتی- زیارتی (قم، تهران، نجف آباد) اعزام شدند.

این اردوی سیاحتی- زیارتی که با حضور طلاب فعال در زمینه فرهنگی، پژوهشی و آموزشی برگزار شد، ثمرات پرباری را در زمینه اعتقادی و معنوی برای طلاب به ارمغان آورد.

مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در حاشیه این اردو گفت: روز اول سفر طلاب به زیارت مزار مطهر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) رفته  و بعد از حضور بر مزار پاک شهدای بهشت زهرا از جمله شهدای هفتم تیر، شهید حسن تهرانی مقدم، شهید سید احمد پلارک، شهید جهان آرا، شهید احمد علی نیّری، شهید خلیلی و … به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفتند.

وی افزود: طلاب اعزامی بعد از تهران به سمت مسجد مقدس جمکران رفته و بعد از آن مرقد مطهر حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کردند. مریم تفکری گفت: زیارت بقاع متبرکه قم از جمله چهل اختران، گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید مداقع حرم شهید عشرویه و … از برنامه های طلاب در قم بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق اظهار کرد: زیارت شهدای گلزار شهدای نجف آباد و مرقد مطهر شهید مداقع حرم شهید محسن حججی و مرثیه سرایی، روایتگری و … بر مزار آن شهید بزرگوار از دیگر برنامه های این سفر زیارتی- سیاحتی بود.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  شما هم دعوتید....   ...
شما هم دعوتید....
موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما