مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
مهر 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        








جستجو





موضوعات




  سه ویژگی امام حسین علیه السلام در روایت نبی مکرم اسلام (ص) تبیین شد   ...
سه ویژگی امام حسین علیه السلام در روایت نبی مکرم اسلام (ص) تبیین شد

سه ویژگی امام حسین علیه السلام در روایت نبی مکرم اسلام (ص) تبیین شد

در نشستی که در مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد خانم مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه بر اساس روایتی از پیامبر اکرم (ص) ویژگی های خاص امام حسین (ع) را بر شمرد.

وی گفت: روایتی از پیامبر اکرم (ص) وارد شده که سه ویژگی که فقط مخصوص حضرت سیدالشهداء (ع) است را به این صورت برشمرده اند.

خانم تفکری گفت: ویژگی اول این است که خداوند متعال شفا را در تربت ایشان قرار داده است در حالیکه مردم از خوردن خاک نهی شده اند ولی خوردن تربت امام حسین (ع) هیچ اشکالی ندارد بلکه سفارش شده که کام نوزادان را با تربت بردارند و حتی از تربت ایشان تسبیح درست شده و اگر هنگام تسبیح ذکر گفته نشود ثواب آن برای شخص نوشته خواهد شد.

ایشان افزود: ویژگی دوم این است که دعا تحت قبه امام مستجاب است به همین دلیل سفارش شده که وقتی به حرم مشرف شدید حاجات خود را طلب کنید و برای والدین خود نیز دعا کنید.

وی در ادامه ویژگی سوم این امام همام را اینچنین بیان کردند که: ائمه معصومین بعد از امام حسین (ع) همه از اولاد آن حضرت هستند لذا امام زمان (عج) وقتی بخواهند خود را معرفی کنند می فرمایند من نهمین فرزند از نسل حسین (ع) هستم. و این ویژگی ها را خداوند به خاطر جهاد و مقاومتی که امام حسین (ع) در راه خدا و برای حفظ اسلام انجام دادند به ایشان عنایت کرده است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  طلاب خواهر بافقی ضمن اردوی فرهنگی-پژوهشی از تفرجگاه آبشار بافق دیدن کردند   ...
طلاب خواهر بافقی ضمن اردوی فرهنگی-پژوهشی  از تفرجگاه آبشار بافق دیدن کردند

طلاب خواهر بافقی ضمن اردوی فرهنگی-پژوهشی  از تفرجگاه آبشار بافق دیدن کردند

اردوی یک روزه فرهنگی- پژوهشی درون شهری طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور مدیر، اساتید، مسئولان و دبیر کانون ثقلین در محل تفرجگاه آبشار شهرستان بافق برگزار شد.

این اردو با هدف ایجاد و تقویت روحیه معنویت، نشاط، طراوت، پرسشگری و افزایش دانش تحلیلی و استدلالی طلاب با توجه به مسائل روز و نقش خطیر آنها در خانواده انجام شد.

فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش حوزه در حاشیه این اردو از طلاب خواست: ضمن تغذیه روحی و استفاده از طبیعت به  طرح موضوعات کاربردی جهت نوشتن مقاله و پژوهش های درسی در حوزه عقاید، اخلاق، تاریخ، مباحث مربوط به زنان و … بپردازند.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما