مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
مهر 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        








جستجو





موضوعات




  کرسی «اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، ممکن یاغیر ممکن» برگزار شد   ...
کرسی «اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، ممکن یاغیر ممکن» برگزار شد

کرسی «اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، ممکن یاغیر ممکن» برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی با موضوع« اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، ممکن یاغیر ممکن» در قالب استاد طلبه در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این کرسی که با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد خانم زهرا گنجی به عنوان ارائه کننده، خانم محبوبه زعیمیان منتقد و خانم زهرا صادقیان داور کرسی به تبیین و بررسی موضوع پرداختند.

زهرا گنجی در راستای نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی و تأثیرگذاری نقش زنان گفت: اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم با وجود شرایطی مانند حمایت از تولیدات ملی؛ مدیریت درست منابع ارزی؛ مدیریت مصرف؛ نبودن اقتصاد مقاومتی در حد یک شعار و همت همه اعم از مسئولین و مردم برای تحقق آن ؛ ارتقا فعالیت های اقتصاد ی دانش بنیان و … امکان پذیر خواهد بود.

پس از بررسی نظرات استاد منتقد داور کرسی با جمع بندی مطالب افزود: اقتصاد مقاومتی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یعنی اقتصاد غیر شکننده و در عین حال پاسخگو در زمینه های مختلف که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی ها با باور ومشارکت همگانی، اعمال مدیریت های عقلانی و مدبرانه، با مقاوم کردن اقتصاد، استفاده از ظرفیت های دولتی و مردمی، حمایت از تولیدات ملی، مدیریت منابع ارزی و مدیریت مصرف، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات، کاهش وابستگی به نفت، انجام فعالیت های اقتصادی دانش بنیان و … که با همت والای زنان امکان پذیر خواهد بود و می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  تجلیل از طلاب خواهر ورودی 98-97   ...
تجلیل از طلاب خواهر ورودی 98-97

تجلیل از طلاب خواهر ورودی 98-97

به مناسبت هفته نیروی انتظامی طی نشستی فرمانده بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق از طلاب ورودی تجلیل کرد.

در این نشست سمیه حسینی ضمن خوش آمدگویی به طلاب ورودی سال تحصیلی 98-97 نکاتی را در رابطه با بسیج طلاب، نحوه عضویت، فعالیت و مسائل مربوط به آن را بیان نمود و همگی در راستای تلاش برای ارتقای سطح معنوی و تجدید میثاق با شهدا پیمان بستند.

اهدای گلدان و بسته فرهنگی به طلاب ورودی از دیگر برنامه های این نشست بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما