محفل خلوتی با امام زمان(عج) در جمع طلاب خواهر بافقی برگزار شد
محفل خلوتی با امام زمان(عج) در جمع طلاب خواهر بافقی برگزار شد

محفل خلوتی با امام زمان(عج) در جمع طلاب خواهر بافقی برگزار شد

محفل خلوتی با امام زمان(عج) با حضور طلاب، اساتید، بانوان بافقی و اعضای خادم الشهداء شهرستان بافق در حسینیه حضرت زینب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این محفل که به منظور ارتقای سطح معنوی و امام شناسی جوانان برگزار شد برنامه هایی از قبیل روایتگری شهدا توسط راوی راهیان نور آقای رحیمی؛ قرائت نماز و دعای استغاثه امام زمان(عج) توسط آقای کارگران و معرفی چند عنوان کتاب مقر کتاب نرجس خاتون توسط خانم صادقیان اجرا شد.

در این محفل صمیمی و شهدایی آقای رحیمی ضمن بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و دعوت از حضار جهت پیوند دوستی با شهدا برای ادامه دادن راه آن عزیزان و میثاق دوباره در جنگ نرم کنونی به معرفی برخی از شهدای نوجوان و جوان و بیان گوشه ای از زندگینامه آنها پرداخت.

ایشان در ادامه با بیان روایاتی در مقام زمان(عج) و افرادی که به محضر ایشان شرفیاب شده اند افزود: مقام حضور به محضر امام زمان(عج) به گونه ای است که ایشان خود فرموده اند: «لازم نیست شما دنبال من باشید اگر خوب باشید من دنبال شما می آیم.»

در ادامه مراسم ضمن قرائت دعا و نماز استغاثه حضار با کتاب های مقر نرجس خاتون از جمله «تاب طناب دار» و «خادم ارباب کیست؟» آشنا شدند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت