مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
مرداد 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    








جستجو





موضوعات




  بسیج طلاب خواهران بافق موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج طلاب استان   ...
بسیج طلاب خواهران بافق موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج طلاب استان
بسیج طلاب خواهران بافق موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج طلاب استان

بسیج طلاب خواهران بافق موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج طلاب استان معرفی شد

طی مراسمی پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق به عنوان موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون در سطح سپاه الغدیر استان یزد در جشنواره مالک اشتر انتخاب شد.

سمیه السادات حسینی فرمانده بسیج طلاب خواهران شهرستان بافق گفت: بر اساس ارزیابی عملکردهای کلیه پایگاههای بسیج طلاب در سال 96 پایگاه بافق انتخاب شد و مراسم تجلیل و تقدیر از فرمانده، مدیر حوزه و مسئول پایگاه با حضور مسئولان در یزد برگزار شد.

بیان منویات رهبر معظم انقلاب و تقدیر از برترین ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  تریبون آزاد با موضوع حجاب آری یا نه ؟؟؟؟   ...
تریبون آزاد با موضوع حجاب آری یا نه ؟؟؟؟

تریبون آزاد با موضوع حجاب آری یا نه ؟؟؟؟

بمناسبت هفته عفاف وحجاب تریبون آزاد با موضوع حجاب آری یا نه ؟؟؟؟ با سخنرانی سمیه حسینی فرمانده سپاه بسیج طلاب خواهران در پارک بانوان برگزار شد .

سمیه السادات حسینی در حاشیه این تریبون آزاد گفت: در این جلسه در جمع بانوان رفتیم تا هم، صحبتهای مخالف و هم موافق انها را در مورد حجاب بشنویم و همچنین اگر سوالات و شبهاتی درمورد حجاب هست را پاسخگو باشیم.

وی افزود : علت برگزاری این تریبون در پارک بانوان این بود تا از همه نوع قشری در بحث ما شرکت کنند و بتوانیم آگاهی لازم را در مورد حجاب بدهیم . در این مراسم نقش حجاب در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت واز نظر قرآن و روایات و عقل و منطق اثبات گردید.

فرمانده بسیج طلاب در ادامه به چگونگی بوجود آمدن ساپورت و نحوه ورود به ایران و هدف غربیها از این نوع پوشش مورد بررسی پرداخت و مضرات بد حجابی وپوشیدن ساپورت ازمنظر علمی وپزشکی را بیان کرد و در پایان به آزمایشات علمی که ِدرمورد تحریکات جنسی از طریق نگاه وچشم روی حیوانات انجام شده اشاره کرد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  همایش عفاف و حجاب با حضور استاد آبایی   ...
همایش عفاف و حجاب با حضور استاد آبایی

همایش عفاف و حجاب با حضور استاد آبایی

حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در همایش حجاب و عفاف با حضور استاد آبایی

به مناسبت هفته حجاب و عفاف و بررسی آسیب ها و معضلات اجتماعی شهرستان بافق فرمانداری شهرستان بافق همایش عفاف و حجاب را با حضور استاد آبایی کارشناس صداو سیما در محل کانون شهید باهنر برگزار کرد.

در این همایش که اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) نیز حضور داشتند در ابتدا مشاور اورژانس اجتماعی شهرستان بافق به بیان آسیب های اجتماعی شهرستان بافق پرداخت و در ادامه استاد آبایی افزود: اسلام از 800 سال پیش در اروپا و آندلس حضور داشته و تنها راهی که توانستند اسلام را از اسپانیا بیرون کنند یکی از طریق زنان و دیگری از طریق شراب بوده است.

وی گفت در حال حاضر نیز چهار جارو برای از بین بردن اسلام به کار برده می شود که عبارتند از تخریب بنیان های اعتقادی، پاک کردن مرز بین محرم ونامحرم، بحث شراب و همچنین مواد مخدر.

این کارشناس مذهبی و صدا و سیما با اشاره به روشهای یادگیری از جمله یادگیری پنهان، فعال، در متن و روش فلسفی برای کودکان گفت: برای الگوی مناسب بودن باید به گونه ای باشد که دارای اخلاق و لطافت، پای بندی و قدرت بیشتر بر انجام کار را در پی داشته باشد.

استاد آبایی افزود: بهترین ازدواج ها ازدواجی است که آگاهانه، به هنگام، آسان و پایدار باشد و در راستای برخورد با آسیب های ناشی از شرایط دشوار و نادرست راهکارهایی را از جمله معطوف نمودن کانون توجه به سمت و سویی دیگر و حضور فعال و شادتر پدر و مادر در محیط خانواده و … را بیان کرد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  حضور مادر دو شهید آسمانی مدافع حرم در دهه کرامت در جمع ساکنان کویر   ...
حضور مادر دو شهید آسمانی مدافع حرم در دهه کرامت در جمع ساکنان کویر

حضور مادر دو شهید آسمانی مدافع حرم در دهه کرامت در جمع ساکنان کویر

به مناسبت دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) با شرکت دختران نوجوان و جوان توسط مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانش آموزان و طلاب برگزار شد خانم خدیجه بختی مادر شهیدان مصطفی و مجتبی بختی از شهدای مدافع حرم سخنرانی کرد.

خانم خدیجه بختی گفت: دختران امروز با هجمه وسیعی از تبلیغات سوء دشمن روبرو هستند و باید با بیداری و هشیاری تمام در برابر فتنه ها و توطئه های دشمن بایستند و همچنین احترام به پدر و مادر را هیچ گاه فراموش نکنند.

وی در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم در تربیت بچه‌ها آن کسی که نقش بیشتری دارد مادر است. من خودم همیشه سعی می کردم در عمل به بچه هایم نشان دهم چه کاری درست و چه کاری غلط است.»

خانم بختی افزود: «من آگاهانه راضی به رفتن فرزندانم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) شدم. می ‌دانستم ممکن است شهید شوند، سرشان را ببرند و بدنشان را تکه تکه کنند، اینها همه را می‌دانستم بعد گفتم: راضی به رضای خدا هستم.»

اجرای سرود از طرف نونهالان حوزه شهدای خواهر و اجرای استند آپ توسط خانم فاطمه ارجمند با موضوع معضلات و آسیب های جنگ نرم بر جوانان، اجرای نمایش توسط گروه مشکات با موضوع عاقبت روابط دختر و پسر و … از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

در پایان از مادر شهیدان بختی تجلیل به عمل آمد و به دخترانی که اسم معصومه داشتند جوایزی اهدا گردید.

گفتنی است در حاشیه حضور خانواده شهیدان بختی، آنها دیداری با امام جمعه محترم شهرستان، زائران دونده از خوزستان تا مشهد، حضور مادر شهیدان در جمع طلاب و خانواده های سپاه و حضور مادر شهیدان در جمع ندبه خوانان این هفته مدرسه علمیه الزهرا (س) با محوریت حق الناس و الگو قرار دادن سیره شهدا از دیگر برنامه های این خانواده شهید در شهرستان بافق بود.

حوزه علمیه الزهرا(س)،بسیج طلاب و آموزش و پرورش از دیگر نهادهای هماهنگ کننده این دیدار بودند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما