مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
تیر 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          








جستجو





موضوعات




  غرفه محصولات حجاب و عفاف ویژه بانوان   ...
غرفه محصولات حجاب و عفاف ویژه بانوان

غرفه محصولات حجاب و عفاف ویژه بانوان

به مناسبت هفته حجاب و عفاف غرفه حجاب و عفاف با حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در حسینیه آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حجاب که آنرا موجب شخصیت زن و عاملی برای وقار و متانت او می دانند و بارها متذکر شده اند که عفاف بانوان افتخار، ارزش گذاری و سنگینی آبرو و احترام زن در جامعه را موجب می شود و به همین خاطر باید از اسلام به خاطر مقوله حجاب تشکر کرد این غرفه با همت طلاب مدرسه علمیه خواهران برگزار شد.

این غرفه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد به عرضه محصولات عفاف و حجاب می پردازد که تاکنون با استقبال خوب بانوان بافقی روبرو بوده است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر   ...
جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر
جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر

جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر در بیت الرضا برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه ذی القعده و آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن باشکوهی با حضور بانوان در بیت الرضا بافق برگزار شد.

در این مراسم خانم فاطمه دهقانزاده از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق به تبیین جایگاه حضرت معصومه علیها السلام پرداخت.

وی گفت: در روایات آمده هر کس به زیارت حضرت معصومه علیهاالسلام برود وارد بهشت می شود و همچنین شخصی خدمت امام صادق علیه السلام وارد شد و گفت: من می خواهم به بهشت بروم. حضرت در جواب فرمودند: بهشت کنارت است. شخص متوجه منظور امام نشد. امام به او فرمودند به قم برو.

این مبلغ حوزه علمیه خواهران افزود: قم را بهشت گفتند چون حضرت معصومه علیها السلام در آن حضور دارند و ایشان فاطمه دوم هستند و سه امام معصوم زیارت ایشان را برابر بهشت قرار دادند و در تولد ایشان شأن و مقام و منزلتی قرار دارد و بزرگان ما به زیارت ایشان تأکید فراوانی داشته اند.

دهقانزاده گفت: مادران تلاش کنند تا جایگاه حضرت معصومه (س) و همچنین امام زمان (عج) را به فرزندانتان بشناسانند. و نعمت هایی را که خداوند تبارک و تعالی به ما داده است به آنها متذکر شوید تا قدر نعمت ها را بدانند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جلسه خدام موسسه بیت الرضا(ع) شهرستان بافق با خادمیاران رضوی خواهر   ...
جلسه خدام موسسه بیت الرضا(ع) شهرستان بافق با خادمیاران رضوی خواهر

جلسه خدام موسسه بیت الرضا(ع) شهرستان بافق با خادمیاران رضوی خواهر

جلسه خدام موسسه بیت الرضا(ع) شهرستان بافق با خادمیاران خواهر در مدرسه علمیه الزهراء (س) بافق برگزار شد.

در این جلسه که خادمیاران خواهر حضور داشتند حجت الاسلام باقرمیدانی از مبلغان شهرستان بافق نکاتی را در خصوص وظایف خادمیاران رضوی عنوان کرد.

وی گفت: از جمله وظایف این نهاد شناسایی افراد بالای 40 سال است که تا کنون موفق به زیارت حرم حضرت ثامن الحجج علیه السلام نشده اند و همچنین  فعالیت های فرهنگی و آموزشی و مشاوره به خانواده ها و تشکیل کلاس های مهارت های زندگی و مشاوره در زمینه تحصیلی به دانش آموزانی که بضاعت چندانی ندارند و در ادامه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و پارک ها و مناطق گردشگری بافق می باشد.

باقرمیدانی افزود: برگزاری جلسات قرآن در سطح شهر باید از اهمیت بیشتری برخوردار شود زیرا بر اساس مضمون حدیثی از ائمه معصومین علیهم السلام اگر ما نوجوان ها و جوان ها را در نیابیم دیگران اقدام به این کار خواهند کرد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما