مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
خرداد 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  








جستجو





موضوعات




  نشست مسئول ستاد عتبات عالیات خواهران و رابطین در بافق   ...
نشست مسئول ستاد عتبات عالیات خواهران و رابطین در بافق

نشست مسئول ستاد عتبات عالیات خواهران و رابطین در بافق

نشست نماینده خواهران عتبات عالیات شهرستان بافق خانم مریم تفکری در جمع رابطین ستاد عتبات برگزار شد.

در این نشست مریم تفکری مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بافق ضمن توضیح در رابطه با اهداف و برنامه های ستاد عتبات عالیات و لزوم توجه بانوان به این امر مهم نکاتی را در رابطه با طرح های در دست اقدام بیان کرد.

وی افزود: از جمله بسترهایی که آماده شده طرح باقیات الصالحات در عتبات عالیات به صورتخرید یک متر از زمین صحن حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف و حضرت زینب(س) در کربلا و یک عدد خشت طلا از گنبد امام حسین(ع) به صورت فردی وخانوادگی به مبلغ 3 میلیون تومان همراه با اعطای سند افتخاری بعد از پرداخت می باشد.

مسئول ستاد عتبات عالیات خواهران شهرستان بافق اظهار کرد: نذورات قابل پرداخت به صورت نقدی به رابطان عتبات عالیات با شناسه حکم مأموریتی ویا پرداخت از طریق واریز به شماره حساب 342882211000001 بانک انصار می باشد.

ایشان اظهار کرد: شرایط پرداخت به صورت نقدی  3000000 تومان و اقساط 3 ساله  ماهیانه 84000 تومان و 4 ساله 62500 تومان است.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  حضور پرشور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس   ...
حضور پرشور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس
حضور پرشور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور پرشور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس

طلاب خواهر شهرستان بافق با حضور در راهپیمایی روز قدس به جنایت ها و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پاسخ دادند و به دنیا اعلام کردند که مسلمانان، بیت المقدس و فلسطین جزئی از بدنه اسلام بوده و درد و رنج آنها درد و رنج ملت ایران است.

طلاب و اساتید خواهر شهرستان بافق در جمع مردم و مسئولان شهرستان بافق همزمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی نشان دادند و هم صدا با کل ایرانیان در دفاع از شهدای فلسطین شعار دادند.

شعارهای “مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه ” بار دیگر بر زبان جاری شد تا مشتی باشد بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جنایتکار تا خواستار اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس باشند.

طلاب در جمع مردم ولایت مدار شهر بافق ضمن راهپیمایی و قرائت بیانیه، سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با جنایات های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده ، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  افطاری طلاب   ...
افطاری طلاب

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان همه طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق بر خوان متبرک افطاری گرد آمدند.

در این مراسم که با حضور طلاب و اساتید به همراه خانواده هایشان برگزار شد طلاب ضمن گردهمایی و آشنایی با فضایل این ماه مبارک به تبادل نظر در رابطه با بهره مندی هر چه بیشتر در این ماه پرداختند.

از برنامه های دیگر این مراسم برپایی نمایشگاه مقر کتاب نرجس خاتون و آشنایی طلاب با رمان های اعتقادی و شبهاتی تازه انتشار یافته بود که علاوه بر امانت می توانستند با تخفیف 20% خرید نمایند.

گفتنی است معرفی کتاب ناقوس ها به صدا در می آیند و … توسط زهرا صادقیان از مبلغان حوزه و ترغیب و تشویق طلاب به خرید این کتاب ها و وقف در گردش نمودن آنها نیز در خلال مراسم افطاری برگزار شد.

در ادامه مراسم مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در رابطه با ستاد عتبات عالیات، جمع آوری نذورات برای ساخت درب حرم مطهر حضرت مسلم(ع) و طرح های مشارکت در ثواب ساخت و ساز عتبات عالیات به سخنرانی پرداخت..

بعد از اقامه نماز جماعت همگی بر خوان متبرک افطاری گرد آمدند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  محفل انس با قرآن کریم   ...
محفل انس با قرآن کریم

محفل انس با قرآن کریم

همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، ماه مهمانی خدا مراسم قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم با حضور اساتید، کادر و طلاب همه روزه  رأس ساعت9:30صبح در محل مدرسه علمیه الزهرا(س) خواهران شهرستان بافق برگزار می شود.

همانطور که از امام هشتم (علیه السلام ) (در بحارالانوار، ج 96، ص 340 – 341) روایت كرده كه فرمودند:

 "الحسنات فى شهر رمضان مقبولة، والسیئات فیه مغفورة، من قرا فى شهر رمضان آیة من كتاب الله عزوجل كان كمن ختم القرآن فى غیره من الشهور، و من ضحك…»

 «نیكى ها در ماه رمضان پذیرفته ، و بدیها در آن آمرزیده است ، كسى كه در ماه رمضان آیه اى از كتاب خداوند بخواند همانند كسى است كه در ماههاى دیگر قرآن را ختم كرده و كسى كه در این ماه در روى برادر ایمانى خود بخندد (و او را خوشحال كند) در روز قیامت او را دیدار نكند جز آنكه در روى او بخندد (و او را خوشحال كند) و به بهشت مژده اش دهد، و كسى كه در این ماه به مؤمنى كمك می كند، خداى تعالى در هنگام عبور بر صراط كمكش كند در آن روزى كه گام‌ها بلغزد، و كسى كه خشمش را در این ماه نگهدارد خداوند خشمش را در روز قیامت از او باز دارد.

 و كسى كه درمانده اندوهگینى را دستگیرى و نجات دهد، خداوند در روز قیامت او را از هراس بزرگ آن روز در امان دارد، و كسى كه ستمدیده اى را در این ماه یارى كند، خدایش در دنیا بر دشمنانش یارى دهد، و در روز قیامت نیز هنگام حساب و در كنار میزان یاریش كند. ماه رمضان ماه بركت ، ماه رحمت ، ماه مغفرت، ماه توبه و ماه انابه و بازگشت به درگاه الهى است ، كسى كه در ماه رمضان آمرزیده نشود در چه ماهى مى خواهد آمرزیده شود؟ از خدا بخواهید در این ماه روزه تان را بپذیرد، و آخرین سال عمر شما قرار ندهد، و توفیق اطاعت خود را به شما دهد، و از نافرمانیش شما را نگهدارد، كه براستى خداوند بهترین كسى است كه از او درخواست كنند»

گفتنی است کلیه بانوان  می توانند در این جلسات حضور بهم رسانند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نشست توجیهی برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب خواهر شهرستان بافق   ...
نشست توجیهی برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب خواهر شهرستان بافق

نشست توجیهی برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب خواهر شهرستان بافق

نشست توجیهی برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب در مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد.

در این نشست که با حضور اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار گردید خانم حمیده کارگران معاون آموزش نکاتی را در رابطه با زمان و نحوه برگزاری امتحانات بیان کرد.

وی گفت: برای بهتر برگزار شدن امتحانات طلاب، بهتر است که ناظرین و مراقبین جلسه امتحانی 15 دقیقه قبل از برگزاری امتحان در محل برگزاری آزمون حضور داشته و اساتید برای رفع اشکال دروسی که امتحان آن بصورت متمرکز برگزار می شود 15 دقیقه مهلت دارند و باید بعد از آن جلسه را ترک کنند.

حمیده کارگران افزود: بعد از برگزاری امتحانات، اساتید محترم 3 روز مهلت دارند تا اوراق امتحانی را تصحیح کنند و نمرات را در سامانه اساتید به ثبت برسانند و به طلاب مهلت 3 روزه داده شده است که اگر اعتراضی دارند به معاون آموزش حوزه اطلاع دهند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  اردوی علمی-پژوهشی یک روزه طلاب در پارک آهنشهر بافق   ...
اردوی علمی-پژوهشی یک روزه طلاب در پارک آهنشهر بافق

اردوی علمی-پژوهشی یک روزه طلاب در پارک آهنشهر بافق

اردوی علمی-پژوهشی ویژه طلاب با همت مدیر، واحد پژوهش و کانون ثقلین با حضور طلاب، کادر و اساتید در محل دریاچه تفریحی پارک آهنشهر شهرستان بافق برگزار شد.

فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران بافق هدف از این اردو را علاوه بر بازدید، تقویت طراوت و نشاط علمی در طلاب بیان کرد.

وی افزود: در این اردو مسئولان، اساتید و طلاب با تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی بخصوص در موضوعات مختلف از جمله شبهات رهبری، حمایت از کالای ایرانی و … علائق و قابلیت های خود را مورد سنجش قرار دادند.

فاطمه ابوالحکیمی نتایج این اردو را تقویت انگیزه برای کار علمی و آگاهی از تأثیرات مثبت بحث پژوهشی و گروهی با یکدیگر بیان کرد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان   ...
نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان

نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان

دومین نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد

دومین نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان جهت بررسی عملکرد چند روزه طلاب در ماه مبارک رمضان با حضور مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) و مبلغان برگزار شد.

در این نشست «خانم مریم تفکری» ، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ضمن خیر مقدم به حاضران در این جلسه نکاتی را متذکر شد. وی گفت: سعی شود در جلسات ماه مبارک زی طلبگی توسط مبلغان رعایت شود و اخلاق اسلامی نیز مورد توجه قرار گیرد.

خانم تفکری افزود: در این نشست ها مباحثی باید مطرح شود که برای شنوندگان مفید واقع شود بنا براین بهترین کار در این ماه مبارک تفسیر آیات قرآن کریم است و در کنار آن باید احکام ویژه بانوان به بهترین شکل برای بانوان بیان شود تا آن ها در فهم احکام دچار مشکل و سردرگمی نشوند. و اگر در زمینه مسائل روز جامعه اطلاع درست و کافی داریم بهتر است در این جلسات به بانوان منتقل شود تا آن ها نیز در جریان مسائل کشور قرار گیرند.

وی اظهار کرد: اگر مطلبی را نمی دانیم از اظهار نظر در مورد آن خودداری کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم و بهتر است مطالب مطرح شده متناسب با سن افراد مخاطب باشد.

در ادامه جلسه زهرا زارعی مسئول تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا (س) ضمن خیر مقدم و تشکر از مبلغان گفت: امر تبلیغ امر بسیار بزرگ و حائز اهمیت است و باید در هر لحظه با توسل به اهل بیت علیهم السلام از این بزرگواران توفیق صحت عمل در مسیر الهی را طلب کنیم.

وی افزود: مبلغان عزیز سعی کنند برای بهتر شدن امر تبلیغ در مکان های معین شده نوآوری داشته باشند تا بتوانند افراد بیشتری را جذب دین کنند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما