مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
فروردین 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31








جستجو





موضوعات




  نشست خواهران طلبه بافقی با مسئول حوزه   ...
نشست خواهران طلبه بافقی با مسئول حوزه

نشست خواهران طلبه بافقی با مسئول حوزه

طی نشستی مدیر، اساتید، مسئولان و جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در سال جدید و همزمان با ایام مبارک ماه رجب با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی مسئول حوزه خواهران ملاقات کردند.

در این نشست مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن تبریک سال جدید به گوشه ای از فعالیتها و نکات مورد نظر در ایام تعطیلات و نقش طلاب و حوزه در راستای ارتقا سطح معنویت در جامعه اشاره کرد . در ادامه حجت الاسلام سلیمانی ضمن تبریک متقابل و اشاره به شعار محوری سال جدید در راستای حمایت از کالای ایرانی با توجه به موقعیت مکانی شهرستان و پیشرفت آن از جنبه بومگردی و صنعتی خواستار حمایت همه جانبه از حمایت کالای ایرانی شدند.

ایشان در پاسخ به بررسی وضعیت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر با توجه به سفرهای پربار در تعطیلات نکات اخلاقی لازم را متذکر شد و از طلاب خواستند هر چه بیش از پیش در راستای اجرایی نمودن فرهنگ امر به معروف همت نمایند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  خلوتی با خدا در قالب اعتکاف   ...
خلوتی با خدا در قالب اعتکاف

خلوتی با خدا در قالب اعتکاف

نشست توجیهی مراسم اعتکاف ماه مبارک رجب با حضور مدیر و معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان بافق و مسئولان اعتکاف در محل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این نشست مریم تفکری  مدیر حوزه خواهران گفت:عتکاف، از جمله عبادت‌های مستحب است که در آن، فرد برای مدتی مشخص (دست‌کم سه روز) در مسجد می‌ماند و روزه می‌گیرد. ارکان این عبادت، اقامت در مسجد و روزه است و هیچ عبادت یا عمل خاص دیگری برای آن تعیین نشده است، با این حال، مُعتَکِفان بیشتر وقت خود را صرف انجام اعمال عبادی می‌کنند.

وی افزود: نحوه اقامت و یا خروج از مسجد احکام و شرایطی دارد یک امر که پیامبران الهی انجام دادند، از آنجایی که امروزه خیلی شبهه وارد می کنند. چرا که اعتکاف به منافع انها ضربه می زند،بنابراین سعی می کنند نسل جوان را فاصله بدهند از مسجد و بی گانه شوند و به دنبال فحشا بیفتند و کسی به انقلاب، شهدا و… احساس مسولیت نمی کند و نظام برای مقابله با اینها بزرگترین راه را اعتکاف قرار دادند، افرادی هستند از اعتکاف سو استفاده می کنند.

مریم تفکری اظهار کرد: همه جوانب راباید بررسی کنیم و تا هماهنگ نباشند نمی توان کاری انجام داد.در نشست هم اندیشی اعتکاف تصمیم گرفته شد امسال نسبت به سال قبل مشکلات برداشته شود و سعی شود معتکفین از لحاظ معنویت تقویت شوند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما