مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
مرداد 1396
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      








جستجو





موضوعات




  نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی   ...
نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی
نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی

با همت مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد

نشست سفیران ستاد عتبات عالیات در جمع بانوان بافقی

نشست سفیران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در جمع بانوان طلبه و فعالان این عرصه با حضور مسئول ستاد خواهران خانم رقیه کفیل الناس و خانم مریم تفکری نماینده ستاد خواهران در شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست خانم کفیل الناس ضمن اشاره به تاریخچه ستاد عتبات عالیات که از سال 1380 کار خود را آغاز کرده افزود: غبارروبی، تطهیر، تعمیرات و … از جمله تحولاتی بوده که در اماکن مقدسه از جمله حرم اباعبدالله الحسین(ع) در طی 2 سال انجام گرفته است.

مسئول ستاد خواهران عتبات عالیات اظهار کرد: بازسازی کاظمین، مسجد صفویه، و تعمیرات سامرا از دیگر کارهای این ستاد است که در تهیه پارچه های روی قبور شریف را شهرستان های بافق و بهاباد نقش چشمگیری داشته اند.

وی با اشاره به نحوه ساز و کار ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف و صحن حضرت زینب(س) در کربلا گفت: از دیگر کارهای در دست اقدام ساخت درب های حرم حضرت مسلم است که یکی از آن ها را شهرستان بافق تقبل نموده است و امید است با همت بیشتر گام های مؤثرتری در راستای آبادانی و بازسازی عتبات عالیات انجام بگیرد.

در پایان مراسم حکم مسئولیت خانم مریم تفکری بعنوان نماینده بانوان ستاد عتبات در بافق توسط حجت الاسلام طباطبایی اعطاء شد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  غبارروبی قبور شهدای گمنام   ...
غبارروبی قبور شهدای گمنام

با همکاری مدرسه علمیه الزهراء (س) بافق برگزار شد

غبارروبی قبور شهدای گمنام

مراسم غبارروبی قبور شهدای گمنام مدفون در بهشت حسین با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با همکاری مدرسه علمیه الزهراء (س) بافق در فضایی عطرآگین و معنوی برگزار شد.

قابل ذکر است در این مراسم دانش آموزان طرح مشکات که توسط واحد تبلیغ این مدرسه در طی مدت دو سال بصورت مستمر برگزار می شود، حضور داشتند.

قبل از مراسم غبارروبی خانم زهرا زارعی مسئول تبلیغ مدرسه علمیه الزهراء (س) مباحثی را  پیرامون اخلاق و فرهنگ در جامعه اسلامی بیان کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حامد حسنی نژاد شمه ای از سیره امام راحل عظیم الشأن و شهدای دفاع مقدس را بیان کرد و به ذکر خاطراتی از شهید ابراهیم هادی پرداخت.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نویسنده توانا،۱۷ مرداد روز فرهیختگانی چون شماست...   ...
نویسنده توانا،۱۷ مرداد روز فرهیختگانی چون شماست...

نوشتن را خدا به شما یاد داد و به قلم قسم خورد و گفت: «اقرا باسم ربک الذی خلق».

درود بر شما پیغمبران و روز بعثتتان
مبارک.

قلم زدنت، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان هاست و پرگشودن تا قاف. یادمان باشد برای رسییدن به قاف حقیقت آرمان ها باید سیمرغ شویم تا پرگشودنمان ، رسیدن باشد. هم قلم روزت مبارک

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  سبک همسرداری در آیات و روایات(1)   ...
سبک همسرداری در آیات و روایات(1)

چرخه صمیمت با انجام وظایف همسران تکمیل می شود

با حضور مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در جمع کارمندان شبکه بهداشت برگزار شد

سبک همسرداری در آیات و روایات(1)

نشست آشنایی با سبک همسرداری در آیات و روایات با حضور طیبه خبازیان مشاور و استاد مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار شد.

در این نشست که به منظور آشنایی با سبک همسرداری برگزار شد طیبه خبازیان با اشاره به مودت و رحمت و نقش آن در قوام و استواری زندگی زناشویی گفت: برای تکمیل چرخه صمیمیت همسران هر کدام به نوبه خود در طول خواست الهی وظایفی دارند که باید به نحو احسن انجام دهند و حدود این وظایف و هشداری لازم را دین اسلام به طور صریح بیان کرده است.

وی با تأکید بر مسئولیت بیتشر مرد با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) افزود: حضرت می فرمایند:«خداوند از هر سرپرستی، درباره آنچه تحت سرپرستی اوست بازخواست می کند که آیا از آن نگهداری کرده و یا تباهش ساخته است؟! و حتی از مرد درباره خانواده اش بازخواست می کند»

مشاور حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: به فرموده پیامبر(ص) شخصی که حقوق خانواده را رعایت نکند مورد لعن واقع می شود و با ذکر روایتی با این مضمون گفت: «حاکم نیشابوری از جابر خیوانی نقل می کند که دو شب مانده از ماه رمضان نزد عبدالله بن عمرو بودم که پیشکاری از شام نزد او آمد و عبدالله به او گفت: آیا برای خانواده ام به اندازه کافی خرجی گذاشته ای؟ پیشکار گفت: مقداری خرجی برایشان گذاشتم. عبدالله گفت: سوگند می دهم که چونبازگشتی خرجی گافی برایشان بگذاری زیرا از پیامبر(ص) شنیدم که فرمودند: مرد را همین گناه بس که در حق خانواده اش کوتاهی ورزد»

ایشان رعایت حقوق خانواده را در پایداری و رضایت زناشویی مؤثر معرفی کرد و گفت: زن بعنوان یک طرف قضیه که به نیاز هست باید مورد تکریم و اهمیت واقع شود به گونه ای که جبرئیل نیز بر این وظیفه خطیر مردان بارها به پیامبر(ص) توصیه نموده است. تا مشمول مضمون روایت پیامبر(ص) شویم: « بهترین شما آن کسی است که برای خانواده اش بهتر باشد و من بهترین شما برای خانواده ام هستم.»

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جشن بزرگ روز دختر با شعار من به حجابم افتخار می کنم   ...
جشن بزرگ روز دختر با شعار من به حجابم افتخار می کنم

حجاب دژی محکم در برابر تیرهای شیطان

با همت مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد

جشن بزرگ روز دختر با شعار من به حجابم افتخار می کنم

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) جشن روز دختر با همت مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) در محل سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان بافق و با حضور حلقه های جوان و نوجوان دختران برگزار شد.

در این جشن که همزمان با میلاد فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و به منظور آشنایی با سیره و زندگینامه حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ترویج فرهنگ حجاب برتر برگزار شد دختران بافقی با حضور فاطمی وار از حجاب و جایگاه آن بعنوان دژ محکم در برابر تیرهای شیطان دفاع نموده و حجاب را سلاح خود معرفی کردند و یکصدا اعلام داشتند ما به حجاب خود افتخار می کنیم.

اجرای نمایشنامه حرف حساب، مسابقه، مولودی خوانی، اهدای جوایز و … از جمله برنامه هایی بود که دختران بافقی در قالب آن با الگوهای ناب اسلامی در زمینه حجاب و عفاف آشنا شدند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما